Thursday, September 2, 2010

hry ini hry jumaat .

holla , hee , hry niy aku buda sesi ptg sume skola pgy , coz ade juara imam muda dtg skola kami .
hencem nye dye , haha . okeyy , ceramah pnye ceramah , aku , pipah , azreen , jiela , putri sume ambk port blakang2 , sbb mlz seyhh nk dngr ceramah , ==' haha , jht btol , siap dngr lgu pkai earfon lgy tuhh , wahh , jht btol kami , haha . then daa abes ceramah , rehat2 jap . g tndas then lepak kt koridor , pas uh tibe2 dtg lak ckgu johan , soh turun , shitt ! haha . so , daa blek , mkn2 . tros unl . sbb tade keje nk buad ???? haha . now , tngu buda nyetnyet tuu unl . haha .

ehh , wait , nk story psl gmbr kelas aku , haha , aku duduk barisan tngh tepi skly , then blakang aku nk tawu sape ????? haaa , buda tuu laa ape lgy ; ku muhd aliff . gahh ! daa laa tuu kenangan , haha .
tapeh laa , asl kn aku comel , ahhaha ,. perasan bhai , huhu =='

. the end sayangg .

No comments:

Post a Comment